ЩОРІЧНА ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ НА КВАРТИРНОМУ ОБЛІКУ

Дата: 21.10.2021 08:17
Кількість переглядів: 2196

Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 виконавчий комітет Новоборівської селищної ради щорічно  в період з 01 жовтня по 31 грудня поточного року  проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, в т.ч. соціального, під час якої перевіряються їх облікові дані.

Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України прийнято наказ від 17.05.2011 року № 47 «Про затвердження Форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06.06.2011р. за №669/19407) та передбачена форма подання інформації про громадян, які перебувають на квартирному обліку. Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування  та внесення змін  до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.

Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами до Центру надання адміністративних послуг Новоборівської селищної ради наступних документів:
1.    Письмова заява про проведення щорічної перереєстрації на квартирному обліку (соціальному квартирному обліку);
2.    Довідка з місця проживання про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які перебувають на квартирному обліку;
3.    Копія технічного паспорта та копія документа на право власності на житло, в якому проживають особи, що перебувають на квартирному обліку (загальна та житлова площа, кількість кімнат тощо);
4.    Копії паспорта громадянина України черговика та усіх дорослих членів сім’ї.
5.    Реєстраційний номер облікової картки платника податків  громадянина та членів його сім’ї, в т.ч. неповнолітніх дітей;
6.    Довідки з місця  роботи  (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копія пенсійного посвідчення;
7.    Копія свідоцтва про одруження (народження дітей) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім'ї;
8.    Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку.
9.    *Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, про те, чи перебуває у власності заявника та членів його сім’ї житло або його частка.

Громадяни, які, станом на 01.01.2022 р., третій рік поспіль не пройдуть перереєстрацію  та не поновлять свої облікові дані  не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.

Фото без опису
 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися до розділу «Новини»

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних