МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ РОЗПОЧАЛО КАМПАНІЮ «СПОЖИВАЧ В МЕРЕЖІ»

Дата: 23.08.2019 09:11
Кількість переглядів: 1610

Фото без описуМіністерство юстиції України з 19 серпня ц. р. дало старт новій кампанії #CпоживачВМережі, присвяченій захисту прав споживача при купівлі товарів та послуг онлайн.

Пропонуємо дізнатися основні правила придбання товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

При виборі інтернет-магазину для купівлі товару слід звертати увагу на:

  • наповнення сайту;
  • якість і деталізацію зображення товарів;
  • відгуки покупців (можливість залишити відгук безпосередньо на сайті). Також радимо вивчати відгуки на різних форумах, через Google Search, в соціальних мережах;
  • наявність та наповнення сторінок у соцмережах;
  • наявність офісу і торгових точок офлайн із зазначенням адреси та контактного телефону;
  • посилання на магазин на сайтах фабрик-виробників товарів, чиї товари реалізує магазин.

Перед покупкою треба обов’язково з’ясувати:

  • найменування та місцезнаходження продавця;
  • основні характеристики продукції (розмір, колір, матеріал виготовлення);
  • ціну товару та наявність додаткових платежів;
  • порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставки;
  • порядок повернення/обміну.

У разі відсутності цієї інформації або небажання продавця надавати її,  радимо відмовитися від купівлі товарів у такому магазині.

Якщо ж ви все-таки придбали товар в інтернет-магазині і він виявився неналежної якості, то для того, щоб його повернути/обміняти, потрібно:

  • зберегти документ, що підтверджує оплату та отримання товару;
  • переконатися, що товар зберігся у первісному вигляді;
  • протягом 14 днів з дня купівлі звернутися до продавця з вимогою повернути/обміняти товар;
  • повідомити, як можна забрати товар (витрати за пересилання покладаються на продавця або за домовленістю сторін).

Якщо продавець відмовляється прийняти/обміняти товар:

  • переконайтеся, що володієте інформацією про суб’єкта господарювання, який здійснив продаж (найменування та місцезнаходження);
  • зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.

Судовий збір за позовами про порушення прав споживачів не стягується.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних