ПРО ФОРМУВАННЯ БЮДЖЕТУ НОВОБОРІВСЬКОЇ ОТГ НА 2019 РІК
На даний час селищна рада займається формуванням бюджету Новоборівської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік.
При плануванні дохідної частини селищного бюджету враховуються норми Бюджетного та Податкового кодексів України та основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2019–2021 роки, схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 546, а саме:
Показники |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
Валовий внутрішній продукт номінальний, млрд. гривень |
3946,9
|
4450,9
|
4972,6
|
Валовий внутрішній продукт реальний, темпи зростання, відсотків |
103
|
103,8
|
104,1
|
Індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року), відсотків |
107,4
|
105,6
|
105,0
|
Під час складання проекту селищного бюджету на 2019 рік в частині видатків буде враховано положення пункту 18 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України щодо застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі на рівні місцевих бюджетів, які мають взаємовідносини з державним бюджетом, фактичне виконання дохідної частини селищного бюджету за результатами 2015-2017 років та за відповідний період поточного року 2018 року, застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб, підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму.
При розрахунках показників видатків будуть враховані основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку та підвищення розмірів державних соціальних стандартів:
Показники |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
Розмір мінімальної заробітної плати: |
|||
з1 січня року (гривні) | 4173 | 4407 | 4627 |
Ріст до попереднього року (відсоток) | 2,1 | 5,6 | 5 |
Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: |
|||
з 1 січня року (гривні) | 1921 | 2102 | 2262 |
ріст до попереднього року (відсоток) | 9,0 | 9,4 | 7,6 |
У 2019-2021 роках прожитковий мінімум та рівень його забезпечення підвищуватиметься темпами, що на 2 відсоткових пункти перевищують показник прогнозного індексу споживчих цін на 2019-2021 роки. Зростання розмірів прожиткового мінімуму відбуватиметься з 1 липня та 1 грудня відповідного року. Прожитковий мінімум становитиме:
Показники |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
В розрахунку на місяць: з 1 січня року (гривні) з 1 липня року (гривні) з 1 грудня року (гривні) |
1853 1936 2027 |
2027 2106 2181 |
2181 2257 2334 |
Для основних соціальних і демократичних груп населення: | |||
дітей віком до 6 років: | |||
з 1 січня року (гривні) | 1626 | 1779 | 1914 |
з 1 липня року (гривні) | 1699 | 1848 | 1981 |
з 1 грудня року (гривні) | 1779 | 1914 | 2048 |
дітей віком від 6 до 18 років: | |||
з 1 січня року (гривні) |
2027 |
2218 | 2387 |
з 1 липня року (гривні) |
2118 |
2305 | 2471 |
з 1 грудня року (гривні) |
2218 |
2387 | 2554 |
працездатних осіб: | |||
з 1 січня року (гривні) | 1921 | 2102 | 2262 |
з 1 липня року (гривні) | 2007 | 2184 | 2341 |
з 1 грудня року (гривні) | 2102 | 2262 | 2420 |
осіб, які втратили працездатність: | |||
з 1 січня року (гривні) | 1497 | 1638 | 1762 |
з 1 липня року (гривні) | 1564 | 1702 | 1824 |
з 1 грудня року (гривні) | 1638 | 1762 | 1885 |
Для розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ2270) у 2019-2021 роках прогнозується до обсягу коштів, які передбачені у бюджеті поточного року зі змінами, застосовувати коефіцієнт в середньому 1,1 з урахуванням такого:
КЕКВ |
Назва |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
2271 |
Оплата теплопостачання |
1,101 |
1,082 |
1,059 |
2272 |
Оплата водопостачання та водовідведення |
1,101 |
1,082 |
1,059 |
2273 |
Оплата електроенергії |
1,1 |
1,1 |
1,1 |
2274 |
Оплата природного газу |
0,997 |
1,062 |
1,029 |
2275 |
Оплата інших енергоносіїв |
1,101 |
1,082 |
1,059 |
При складанні проекту селищного бюджету необхідно врахувати у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними коштами.
Міністерством фінансів надано на 2019 рік обсяги міжбюджетних трансфертів бюджету Новоборівської ОТГ, передбачених статтею 97 Бюджетного кодексу України, в наступних розмірах:
– освітня субвенція – 15 449,1 тис.грн. (на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників (ст.103-2БКУ);
– медична субвенція – 5 686,2 тис.грн.(для оплати поточних видатків, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (ст.103-4БКУ) ;
– базова дотація – 6 758,5 тис.грн.
Слід зазначити, що загальний обсяг освітньої субвенції на 2019 рік обраховано виходячи з розрахункової кількості ставок педагогічних працівників, визначеної, зокрема, на підставі навчального навантаження та нормативної наповнюваності класів, а також середньої заробітної плати вчителя.
Також доведено попередні обсяги міжбюджетних трансфертів з обласного бюджету місцевим бюджетам на 2019 рік:
- дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного – 3 043,6 тис.грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 61,3 тис.грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (на інклюзивно-ресурсні центри) – 1 040,76 тис.грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції на медичне обслуговування внутрішньо переміщених осіб – 7,6 тис.грн.
Начальник відділу бухгалтерського
обліку фінансової звітності - Л.С.Цюпа
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)