IІ ЖИТОМИРСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
IІ ЖИТОМИРСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
«ВИДАТНІ ДОСЯГНЕННЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ГЕОЛОГОРОЗВІДКИ ТА ЇХ РОЛЬ В СУЧАСНОМУ РОЗВИТКУ РЕГІОНУ»
(Присвячена 70 –річчю діяльності Житомирської геологорозвідки
та 40-річчю досягнення світового рекорду швидкості алмазного буріння)
25 серпня 2017 року
Місце проведення: Житомирська обл.., смт. Нова Борова, ТОВ «Житомирбуррозвідка»
Організатори: НАК «Надра України», ТОВ «Житомирбуррозвідка», Спілка буровиків України
Реєстрація: 25 серпня 2017 року з 9.00 до 10.00.
Місце реєстрації: Конференц - зал Житомирської геологічної експедиції.
Відкриття конференції - 10.00
Привітання учасників конференції
Доповіді:
- Історія та перспективи розвитку Житомирської геологорозвідки. Поляков С.П. – директор ТОВ «Житомирбуррозвідка».
- Світові досягнення Житомирських геологорозвідників в алмазному бурінні. Вдовиченко А.І. – голова правління Спілки буровиків України, акад. АТН України.
- Роль Житомирської геологорозвідки у розвитку регіону. – представники органів місцевого самоврядування.
- Перспективи розвитку геологорозвідки в Україні. Мартиненко І.І. – представник «Держгеонадр» України, к. т. н.
- Передові методи організації підготовки кадрів в Житомирській ГРЕ та перспективи їх відродження. Шаповалов Ю.І. – голова оргкомітету конференції.
- Практика ефективного використання комплексу КГК 100. Позняк М.М. – буровий майстер ТОВ «Житомирбуррозвідка».
- Досвід буріння глибокої свердловини на УЩ. Висоцький Б. Л. – головний геолог Житомирської ГЕ.
- Перспектива розвитку бурових робіт в НАК «Надра України». – представник НАК «Надра України».
- Реформування геологічної галузі в Україні. – представник «Держгеонадр» України.
- Видатні діячі Житомирської геологорозвідки. Голяченко О. – директор краєзнавчого музею.
Перерва. Кава-брейк 11.30 – 12.00
Обговорення доповідей та виступи ветеранів. 12.00 -13.00
Нагородження ветеранів Житомирської геологорозвідки. 13.00 -13.30
Прийняття рішення конференції 13.30 -14.00
Ознайомлення із Новоборовським краєзнавчим музеєм 14.00 – 15.00
Вільне спілкування 15.00 – 18.00
Оргкомітет